Napísať text je ako postaviť dom

Na začiatku je zelená lúka, požiadavky a očakávania 

Čím sú požiadavky zreteľnejšie, projekt a nákresy prepracovanejšie, termíny a rozpočty jasnejšie, tým môže staviteľ pracovať flexibilnejšie a profesionálnejšie. A stavba sa v konečnom dôsledku odovzdá dokončená bez prieťahov a predraženia. 

Výsledok vyvolá emóciu 

Po tvrdej drine príde pohľad na postavený dom a hodnotenie ľudí. Dom je krásny, veľkolepý, útulný, výrazný, otrasný, očarujúci, atypický, temný, vidiecky, hrajúci farbami, chladný, gýčový, nezabudnuteľný. Niektorí cítia radosť, spokojnosť, úžas, okúzlenie a iní hnev, závisť, ľútosť, odpor.

Čo cítite, keď čítate reklamný text? Vnímate, aké emóciu vo vás vyvoláva? Aj vy to máte tak, že čím silnejšiu emóciu cítite (pozitívnu alebo aj negatívnu), tým hlbšie sa vám vryje do pamäti? 

Pomôžeme vám s tvorbou textov. Dohodnite si s nami online kávu TU.

Inšpirácia, ktorá viedla k napísaniu tohto blogu: https://zaujimavysvet.webnoviny.sk/8-najbizardnejsich-domov/  


 

CONTENT STRATEGY

Fullservisová reklamná agentúra a biznis poradenstvo

Služby

  • Grafický dizajn
  • Content marketing
  • Reklama a PR
  • Biznis poradenstvo

Kontakt

info@contentstrategy.sk
+421 944 483 507

Riešenia existujú... 

Používaním tohto webu súhlasíte s využívaním súborov cookies, ktoré nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača.

 

Zobraziť plnú verziu stránky